Strona główna Uczelnia Zamówienia publiczne Zamówienia publiczne (do 31.12.2020) Przetargi „Opracowanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie wraz z usługami serwisu gwarancyjnego"


„Opracowanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie wraz z usługami serwisu gwarancyjnego"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU nr 2020/S 020-044491 - przetarg nieograniczony pn. „Opracowanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie wraz z usługami serwisu gwarancyjnego” o nr zamówienia (nadanym przez Zamawiającego): 12/BZP/2020

 

Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni” (POWR.03.05.00-00-Z203/18) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

 

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

[Pobierz] [Otwórz] Ogłoszenie o zamówieniu nr 2020/S 020-044491 z dnia 29.01.2020 r.
[Pobierz] [Otwórz] SIWZ
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 1A - „Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia” (SOPZ) (wraz z dokumentem „Dodatkowe Funkcjonalności”)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 1B - „Harmonogram Wstępny ” (HW)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 2 - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składane w trybie art. 24 ust. 11 Pzp (grupa kapitałowa) (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 4A - Wykaz usług (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 4B – Wykaz osób (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 5- Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 8 do IPU - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 6 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 7 - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 15 ustawy Pzp (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 8 - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 22 ustawy Pzp (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 9 - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust.5 pkt 8 ustawy Pzp (wzór)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 10 - Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 11 - Identyfikator postępowania (ID postępowania)
[Pobierz] [Otwórz] Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert
[Pobierz] [Otwórz] Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - Sprostowanie. Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji /wersja przekazana do publikacji Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej
[Pobierz] [Otwórz] Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - Sprostowanie. Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji /wersja opublikowana w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
[Pobierz] [Otwórz] Wyjaśnienie treści SIWZ/ zmiana treści SIWZ/ informacja o zmianie ogłoszenia o zamówieniu
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy (zmieniony)
[Pobierz] [Otwórz] Załącznik nr 1B do SIWZ - Harmonogram Wstępny (zmieniony)
[Pobierz] [Otwórz] Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - Sprostowanie. Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji /wersja przekazana do publikacji Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej/
[Pobierz] [Otwórz] Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - Sprostowanie. Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji /wersja opublikowana w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej/
[Pobierz] [Otwórz] Informacja dla Wykonawców – zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert_SIWZ_12_BZP_2020_16032020
[Pobierz] [Otwórz] Sprostowanie_Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji_wersja przekazana do publikacji 16.03.2020
[Pobierz] [Otwórz] Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - Sprostowanie. Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji /wersja opublikowana w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej/
[Pobierz] [Otwórz] Informacja z otwarcia ofert
[Pobierz] [Otwórz] Informacja o unieważnieniu postępowania